تلفن: 66570947

.

بهترین متخصص نوروفیدبک در تهران ، بهترین کلینیک نوروفیدبک در تهران ، بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران

پیش از این که در این مقاله بهترین متخصص نوروفیدبک در تهران و سایر شهرهای کشور را بهتون معرفی کنیم، ابتدا بطور مختصر در خصوص روش درمان نوروفیدبک و استفاده های این روش درمانی برایتان توضیح می دهیم تا با نوروفیدبک بهتر  آشنا شوید. اگر با نوروفیدبک آشنایی کافی ندارید به توانید بخش مقالات رجوع کنید و مطلب بیشتری را مطالعه کنید.

پیشنهاد میکنیم پس از مطالعه این مقاله ، بخش بررسی هزینه نوروفیدبک را نیز مطالعه کنید

نوروفیدبک این روزها به عنوان یک روش درمانی مناسب برای درمان انواع اختلالات روان شناخته می‌شود و تاثیرات بسیار زیادی روی درمان انواع اختلالات روان مثل بیش فعالی، افسردگی، اضطراب، وسواس و … دارد. امروزه بسیاری از روانشناسان و روان درمانگران، از نوروفیدبک به عنوان یک درمان مکمل در کنار جلسات روان درمانی استفاده می‌کنند.



برای تماس با کلینیک اینجا کلیک کنید 02166123520


جلسات نوروفیدبک با آزمایش نقشه مغز شروع می شود که سطوح برانگیختگی مغز را ارزیابی می کند. این آزمایش و ارزیابی اولیه می تواند تا سه ساعت طول بکشد و به تشخیص و برنامه ریزی درمان های مناسب کمک می کند، انجام میشود. یک درمانگر تست را برای اندازه گیری سرعت و دقت مغز در پردازش انجام می دهد.

پس از مرحله آزمایش، پزشک شما یک ارزیابی بالینی را باید حدود یک ساعت انجام دهد تا تاریخچه پزشکی و علائم شما را با جزئیات بیشتری بررسی کند. سپس آنها در مورد نتایج آزمایش بحث می کنند و در مورد بهترین برنامه های درمانی اولیه تصمیم می گیرند.


نوروفیدبک یکی از بهترین روش‌های درمان اختلالات روان به شمار می‌رود که تاثیرات مثبتی روی روند اختلال دارد. از آن جایی که این روش هیچگونه عوارض جانبی برای فرد به همراه ندارد، می‌توان از آن برای کودکان و زنان باردار نیز بدون هیچگونه نگرانی استفاده کرد. این روش درمانی، یکی از جدیدترین و به‌روزترین روش‌های درمان به شمار می‌رود و در آن سعی می‌شود که امواج مغزی به کمک خود مغز دوباره تنظیم شوند و به حالت نرمال دربیایند. کلینیک نوروتراپی دارینه، بهترین مرکز نوروفیدبک تهران، امکان انجام درمان نوروفیدبک را زیر نظر بهترین نوروتراپیست‌ها و همچنین با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های نوروفیدبک را برای شما عزیزان فراهم کرده است.


چگونه بهترین کلینیک نوروفیدبک در تهران را شناسائی کنیم؟

برای هر انتخابی در زندگی پارامترهایی وجود دارند که شما با رعایت آنها می توانید تا حد زیادی از درستی انتخاب خود اطمینان حاصل کنید. در  مورد بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران نیز برخی پارامترها وجود دارند که به شما در انتخاب بهترین کلینیک نوروفیدبک در تهران و سایر نقاط کمک می کند. باید توجه داشته باشید که انتخاب شما در این مورد، انتخاب حساسی می باشد. زیرا شما علاوه بر زمان و هزینه ای که صرف می کنید، در نهایت انتظاری جز بهبودی ندارید. اما متاسفانه انتخاب اشتباه شما و رعایت نکردن پارامترهایی که در ادامه مقاله به آن ها می پردازیم، گاهی باعث می شود که فرد به نتیجه مطلوب خود نرسد. پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید. اگر که نیاز به دریافت مشاوره رایگان تلفنی از متخصصین این حوزه دارید می توانید با فشار دادن دکمه تافن شناور در گوشه سمت راست پایین با کلینیک توانش بعنوان بهترین مرکز نوروفیدبک با مدیریت دکتر جهانی بعنوان یکی از بهترین متخصص نوروفیدبک در تهران تماس بگیرید.

مهم ترین فاکتور در انتخاب بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران، پزشک و متخصص نوروفیدبک  آن مرکز می باشد. زیرا کسی که نقشه مغزی شما را بررسی و تحلیل می کند بایستی تخصص کافی را در این حوزه داشته باشد. هنگامی که متخصص شما یا فرزندتان را ویزیت اولیه می کند، شرح حال و پیشینه شما را مورد بررسی قرار می دهد و با توجه به امواج مغز و شرح حال شما پروتکل و دستور درمانی مناسب شما را می نویسد.

نوروفیدبک یک فرایند یادگیری  است که  با کاربرد تکنولوژی کامپیوتر انجام می شود.هدف نوروفیدبک آموزش خود به مغز است.در واقع مانند آیینه ای ، کم و کاستی های مغز را به خودش نشان می دهد و با بازخوردی که از امواج مغزی ارايه می دهد ، مغز را در تنظیم فعالیت خود کمک نماید و در موارد زیر انجام می شود:

 تاثیر نوروفیدبک بر بیش فعالی / کمبود توجه

 تاثیر نوروفیدبک براضطراب

 تاثیر نوروفیدبک بر آسیب مغزی

تاثیر نوروفیدبک بر سردردهای میگرنی

تاثیر نوروفیدبک بر افسردگی

تاثیر نوروفیدبک بر ارتقاء عملکرد

تاثیر نوروفیدبک بر اختلال یادگیری

تجهیزات و دستگاه مورد استفاده

اگر که دستگاهی که برای درمان شما استفاده می شود دستکاه مناسبی نباشد، در نهایت ممکن است درمان شما چند برابر بیشتر طول بکشد و تاثیر مورد انتظار خود را مشاهده نفرمائید. دستگاه های نوروفیدبک قدیمی دارای قدرت اثر بخشی در نقاط سطحی مغز هستند و تاثیری در لایه های عمقی مغز نمی گذارند. بنابراین در انتخاب بهترین مرکز نوروفیدبک باید توجه داشته باشید که اسم دستگاه مورد استفاده در آن مرکز را از مدیر یا پزشک آن مجموعه حتما سوال کنید.

پیشرفته ترین دستگاه حال حاضر در این زمینه لورتا نوروفیدبک می باشد که با تعداد کانال های زیاد می تواند مستقیما تاثیر اثر بخشی بر لایه های عمقی مغز بگذارد.


اگرچه ممکن است هزینه نوروفیدبک در ابتدا زیاد به نظر برسد و شما را از شروع درمان منصرف کند، اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که نوروفیدبک یکی از بهترین روش‌های درمان است و می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد؛ همچنین اثرات نوروفیدبک تا مدت زیادی باقی می‌ماند و هیچگونه عوارض جانبی نیز برای شما به همراه نخواهد داشت؛ پس نسبت به روش‌های درمانی دیگر بسیار بهتر عمل می‌کند و ارزش این هزینه کردن را دارد. 

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران باید کیفیتی در ارائه خدمات داشته باشد که بتواند اکثر مراجعین خود را درمان نماید. به همین منظور در این مقاله سعی شده ویژگی های بهترین مراکز نوروفیدبک در تهران از جمله مرکز نیک مهر مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین در ادامه قیمت هر جلسه نوروفیدبک ( هزینه هر جلسه نوروفیدبک ) ، لورتا و قیمت هر جلسه tDCS و تعداد جلسات نوروفیدبک و همچنین در مورد تست تووا ( tova ) ، بهترین نوروتراپیست تهران ، مراکز درمانی rTMS ( آر تی ام اس ) و چرا برخی از مراکز نوروتراپی از این دستگاهها نتیجه نمی گیرند مطالبی گفته خواهد شد.

 

شیوه کار در بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران

 

نقشه مغزی ( QEEG ) 

پیش از هر کاری ابتدا یک جلسه مراجع کننده جهت نقشه مغزی ( QEEG ) به کلینیک نیک مهر مراجعه می کند. پس از آن ، نقشه مراجع ، در همان جلسه توسط دکتر نیما گنجی که متخصص نوروسایکولوژی و بنیانگذار واقعی لورتا نوروفیدبک در ایران و یکی از بهترین نوروتراپیست تهران می باشد مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و بر طبق میزان اختلال امواج در بخش یا قسمت هایی از مغز ، پروتکل درمانی مناسب مختص آن مراجع کننده توسط ایشان نوشته می شود

 

اکثر مراکز نوروساینس در خصوص هر مشکلی مثل بیش فعالی ، از یک پروتکل درمانی استفاده می کنند. برای همین تعدادی از مراجعان نتیجه لازم را نمی گیرند و یا اینکه بعد از درمان، دوباره بیماری برمی گردد. در صورتی که باید برای هر مراجع، طبق نقشه مغزی پروتکل اختصاصی نوشت.

متاسفانه خیلی از مراکز نوروفیدبک که خودشان را متخصص نوروتراپیست می دانند چون با سیستم نوروساینس و پروتکل های آن آشنا نیستند می گویند که با نوروفیدبک یا… نمی توان میگرن یا اعتیاد و… را درمان کرد. در حالی که در مرکز نوروفیدبک خوب در تهران این کار انجام شده و می شود.

 

 :پیشنهاد میکنیم پس از مطالعه این مقاله ، مقاله ای را که به بررسی مراکز نوروفیدیک میپردازد با موضوعاتی از جمله

 مراکز نوروفیدبک دولتی در تهران
هزینه نوروفیدبک در تهران
مرکز نوروفیدبک در جنوب تهران
مرکز نوروفیدبک در غرب تهران 

 هزینه نوروفیدبک 

را نیز مطالعه کنید